14 juli 2010

kändisen från Björnlunda

Jamen så var man local celeb igen då.
DJ bloggen har även skrivit om min värld efter jobb. Björnlunda downtown.


Vid deadline får jag agera Pausfågel för att underhålla massorna.
Denna krönika i mitt liv handlar om cykelsemestrar och som vanligt lite extra reklam om att på torsdag kommer las blaskos ut (imorgon alltså).
Min plan är att jobba skiten ur mig såfort jag får tillgång till en dator. Nu bloggar jag från en mobil.
Sen ska jag försöka få jobba hemifrån på fredag så vi bara kan dra direkt när jobbet is done. Med andra ord vi kan åka på vår galna semester.
Nu har även jag en geléstjärt på min sadel. Lyckan är total. kanske minimerar ett och annat skavsår. Lets hope.
Spänningen är olidlig. Vi ska på äventyr. Glädjen hos Kakan när han insåg att jag faktiskt skulle med och inte skulle till jobbet under äventyret var totalt. SKA DU ME!
Happy to make you happy.

Off off to find a computer yes? Inte helt nöjd att ha blivit utan.

Inga kommentarer: