26 juli 2010

Semester??


Morgondagens matkärlek är kräftor och toscakaka som jag och min allra minsta man skapat.
De ser lovande ut än så länge.

Annars ser semesterveckan späckad ut.
Mån: Shopping till reparation, reparation
Tis: Shopping for fun, besiktning, kräftskiva
Ons: Morgonbakis (lets hope), eventuell dejt
Tors: Minigolfdag och städning
Fredag: Malmköping på marknad med JoJo samt eventuellt slottsbesök
Lörd: Trosa, namngivningsparty
Sön: Jobb, volleybollturnering vid Mälarbadet med JoJs som kompanjon.
Mån: Tänkt kompledighet.

Ser ut som om denna vecka inte innebär en lugn stund. jaja, solen beslöt sig ju för att dö så mina drinkstunder i solen drömmar kan ju förpassas till någon annan gång.
Vet dock inte hur utvilad jag kommer känna mig, just nu är jag mest stressad.
Men de e klart, de är faktiskt riktigt roliga grejjer jag ska göra så de är väl inte så farligt.

Nu, promenad eller middag...de e frågan

EDIT:
M var i badrummet och lagade grejjer, kakan var i ugnen, Theo ville absolut inte leka.
Vad händer?
Jag blir rastlös. Tur att veckan är planerad. Jag blir nog mer stressad av att inte göra något.
Seriöst, vem vill sponsra med psykologtimmar?

Inga kommentarer: