11 aug. 2010

en dag till

Idag har eder jag varit sjukt upptagen med jobb.
Först möte, sen lite redaktionellt tänk, sen ut och fota folk med Manu the great för att sedan hitta ömkliga chefen i stan. Han såg faktiskt riktigt krasslig ut så jag var lite impad över att han besvarade mina frågor jag hade. Själv hade jag vänt på mig och moonat men neeeee.

Nu är de dax för en rejd till på annonsfolket innan jag lämnar denna plats to do my shit with my boy.
Vi bor nu mer i Järna om någon vill komma över, men ikväll blire eventuellt en bio.
Det positiva med att vara barnfri är att man helt plötsligt kommer på att "jamen just de, vi har ju faktiskt sjukt kul ihop bara du och jag".
Min plan är att komma ihåg de sen också när Kakan väl är hemma.
Det är inte så att han stör på något vis men man tappar fokus på varann. det är väl så det ska vara, barn först.
Nu måste jag erkänna att längtet efter min lilla muffins som bor i husvagn långt borta denna vecka börjar kännas. Sköldpaddan, pussmunnen, kramarna, goset, dyrket, de roliga minerna, rösterna. Det är något jag är väldigt bortskämd med. Men jag njuter av vetskapen om att han snart kommer hem och lite längt har ingen dött av. Tror jag.

Over and out

Inga kommentarer: