16 aug. 2010

Jippiiii


För första gången på 3 år har jag idag fått en godkäntstämpel i pannan av min tandläkare.
Innan jag gick till honom hade jag aldrig hål i tänderna...så det var väl på tiden att han slutade leta efter fel!
Dock skrattade han åt min höger nere visdomstand. "Början den krångla är vi körda".
Jag gillar hur han gör oss till ett team. Det är vi mot tänderna. Min tandis och jag.
Nu är jag skitarädd för tandläkare. Jag får ont i magen och mår illa av bara tanken. Men min jag har är jättesnäll och lustig. Han vill alltid att jag ska skratta.
Sen är han bestämd. Idag berättade han att han varit på Hölö en massa i sommar, o då åkte han förbi Björnlunda. Nehhhh?
Han bor i Södertälje så enligt mina beräkningar är det helt omöjligt att åka förbi Björnlunda på sin väg till Hölö. Men jag låter honom hållas. Jag vet att han aldrig ger sig. 3 år av nära kontakt har gjort mig varse.
och...så hade jag inga hål heller.
NÖJDAST!

Inga kommentarer: