30 aug. 2010

Orken tryter

Jag har grymt svårt att känna mig taggad idag. Tror tröttheten har tagit det bästa ur mig. Jag har ändå hunnit med en hel del idag och fått en hel del bra positiva besked. De är bara resten kvar dårå.
Så mycket som sprungit runt i mitt huvud de senaste veckorna. Vi har ytterligare ett event nu i helgen som skall klaffa och sen har vi ju en tidning med. Det är dock lite oklart de där med vem som gör vad då vi hux flux står lite utan AD.

Denna månad är de en hel del annonser som skall plockas med också. Förutom då självklart en tidning med layout. Sånt naggar lite på orken. Oron liksom tuggar lite. Inte för att jag tror att det inte går att styra upp för de vet jag att de alltid går, de är mer att de inte är klart än så tuggar. Allt som är på gång, skall fixas, ordnas med, allt sånt är väldigt tuggande.

Just nu i mitt otaggade tillstånd har jag mailat och tackat olika sponsorer. Försökt få tag i 15 t-shor, fått tag i en dansgrupp som uppträder på helgens JAM...(hoppas innerligt att det inte regnar), samt försökt sammanfatta saker för olika sponsorer...och inte förglömma...packat upp 11 spel till tävlingar på webben.
och just de...im doing the hokey pokey.

Jag säger som hunkige Brolle..."sjörövarfabbe farfars far".

Inga kommentarer: