22 sep. 2010

Vad jag kan

What can I say.
45 minuters möte. 5 minuter affärsprat. Vi pratade om allt. Politik, deras affärer och framgångar osv. Ibland känner jag att jag är fantastiskt bra på att få folk att öppna upp sig, känna sig trygga och säkra, få dom att slappna av. Själv är jag otroligt dålig på att bli avslappnad med folk. Men här fungerade jag som en Soloft eller vad de heter. Jag är bra på att verka lugn kanske.
Kul hade vi, bra samtal, bra tankar och idéer samt en kärvänlig kram som avslut.
Jag gick därifrån uppfylld av min egen kapacitet.
Jag säger inte att jag är bäst på social kompetens, men jag insinuerar det.
Sen kommer vi inte tjäna en miljon kronor på endast detta företag men vi är inte helt rätt för dom och jag kan inte annat än att hålla med. Lite affärer här och där finns dock.

Nöjd. Nu dags för nästa.

Puss och hej

Inga kommentarer: