29 okt. 2010

Den fantastiska jag

Om jag kunde beskriva dagen med ord hade jag gjort de i en blogg....men de går nog inte.
Jag kan beskriva delvis och de ska jag.
Förutom att jag förhoppningsvis kortsiktigt kommer tjäna goda pengar på dagens möten så har jag förankrat mig i en värld med så mycket möjligheter att jag inte kan sluta le.
På något vis fick jag den bekräftelsen jag behövde för att våga ta språnget idag. Efter en massa samtal, god lunch, fantastisk miljö och en snabbt hopsatt presentation av mig själv och vad jag gör för sisådär 60 pers så är min hjärna full av planer.

Så. Vi i denna värld, vi i detta land som kallas jag (min delade personlighet och jag) är så fantastiskt nöjda över den prestation jag lyckats med och återigen inser jag vilken stjärna jag är i större sällskap, i att sticka ut från mängden i att låta så jävla kaxig utan att vara dryg.
Man tror de inte alltid när man ser mig men här är jag och jag är så jävla fantastiskt bra att jag nu hoppar rakt in i det.
Jag skall avsluta det här kapitlet av livet och börjar på nytt.
Önska mig lycka till.

och ett Grattis till Svärfar. Hurra hurra hurra

Inga kommentarer: