26 okt. 2010

en tisdag

Jag är med i buzzadorkampanjen "lovefilm".
Fyra filmer gratis första månaden och sedan 99 kr/månad. Man får dom hemskickade direkt i brevlådan, skickar tillbaka och får en ny. Inga förseningsavgifter, ingen ångest, ingen tråkig ahemmakväll.
Istället för bensin, hyra/köpa film, köpa onödigt godis, gnälla i soffan ett tag innan man pallrar sig iväg till Gnesta så har vi alltså ny full service.
I like it. Lets try it.

Nu väntar några filmer och snabbt går de.

Annars..?? jobb har på att hitta energin att lägga upp bilder från resan. Men energin är död.
Den kommer.
Ikväll sen kväll med NeWZ öppet hus. Vill man se hur vi bor nu på Dalgatan 13 i Södertälje så är man välkommen ikväll vid 17 tiden. Tilltugg och guidad tur utlovas.

På torsdag har telgehuset VIP kväll för sina kunder också. Kan va värt en tripp ner. Modevisning , dansuppvisning och så DJ´s (DJ´s från NeWZ såklart). VIP kvällen startar vid 19. Bra erbjudanden...vet att VILA är med, såna kläder gillar man ju så droppa förbi för en trevlig kväll I say.

På fredag är jag inbjuden till en nätverksträff. Ska bli micke spännande jaaaa. Jag gillar att nätverka. man vet aldrig vem man råkar på. Så lite spännande känns de.
Annars har jag en god känsla över den här veckan. Saker och ting kommer hända jag känner det på mig. Kanske är det min egen inställning som gör de eller så är det bara att just idag är en bra dag men jag tror på mig och allt runt omkring.
Just idag...har jag inga problem. Jag väljer att se de så.
Det är väl ändå rätt mysigt?
En positiv jag.
Lite ovanligt, i alla fall i bloggen. Men jag finns. I tell you. Jag finns.

Inga kommentarer: