10 nov. 2010

Klockan är bara halv 11 och jag har redan avvärjt kriser, blivit väckt av en gosväckarklocka (vi hade glömt att ställa våra men den lilla har någon inbyggd klocka så han väckte oss).
Jag har suttit i samma rum som en telefonintervju med Salem Al Fakir och tro mig, bara vetskapen om de gjorde min dag. Jag och Salem gillar varann, han vet inte om det men jag tror vi kommer riktigt bra överrens. Han verkar vara en sådan sjukt fin människa. En sån där som man inte kan/får/ska bli arg på. Tror inte att man beghöver lixom.

Ja idag blir det Airb...(kommer inte ihåg hur dom stavas) men i alla fall vi ska se dom på Tyrol idag jag M och hans polare. Ser fram emot de. Det har blivit mycket jag och M tid nu på sistone. Danstävlingar, utlandsresor osv osv. Vilket jag uppskattar mycket. Ibland växer man en hel dimension tillsammans på bara några få veckor och ibland står man still i år.

Jag tror på ikväll.

Inga kommentarer: