16 nov. 2010

Tomten här är jag 2

Vet inte vad som hände..men de där med html gör saker konstiga ibland så min text hamnade utanför.
Jag lägger den här istället


Jag längtar efter julen. förmodligen är det för att jag inte känner mig helt hundra just nu. Julen gör mig lycklig, som ett barn. Längtar såååå till julmarknaderna börjar och alla ljusen tänds.

Jag tycker inte att jag behöver julklappar i år. Jag är lycklig över att ha överlevt. Det är nog så. Om jag ser tillbaka på året. Året som skulle bli mitt år...fast det känns inte så. 2011 kanske?
Men om nu tomten absolut vill komma till mitt hem...
så vill jag ha
*mind your own buisness boken
*leila bakar böcker
*curlingkängor (jag måste bli praktiskt någon gång och dom är sköna)
*nya ytterkrukor
Kosttillskott. till familjen. Vi är trötta och döda hela tiden, lite uppigg behövs.
*En inspirerande tapet till arbetshörnan.

Inga kommentarer: