30 dec. 2010

Nyår

Eftersom jag varit allt för upptagen med allt från att slåss med instanser till att inte få psykbryt så har jag inte känt för att vara sådär himlans bloggig på sistone. Jag jobbar på det.
Ikväll myser jag med mina två karlar, städar lite inför imorgon då vi får besök av en av mina favoritfamiljer nämligen Nordström/Jensen. Vid 4 kommer dom över för lite avancerad matlagning och hemmagjorda pommes. Trerätters står på menyn. En frågesport är även på gång.
Jag tänker på allvar inte låta något stoppa mig 2011. Jag sa att 2010 skulle bli mitt år, det var onekligen inte rätt. Det har nog aldrig varit så fel. men jag slösar inte med ett år till. 2011 är de år då allt löser sig. Så jag väljer att fira in det med goda vänner. Jag tänker, en bra start på året är viktigt. Detta året styr jag. 2011, du har inte en chans.
Jag kommer inte att göra löften, jag kommer sätta upp mål. And damn om någon kommer i min väg.

Inga kommentarer: