11 jan. 2011

APRIL
Denna månad fyller halva släkten år.
Theo
Bror
Bella
o nu mer även lilla fina Hilda.
April var månaden då allt hände.
Köket fick översvämning pga möss. Vi började renovera. Hilda kom till världen. Theo blev Batman.
Vi firade Valborg med vänner och grillade. Theo spydde ner både honom och mig tack vare lite snabb bälgning av en MERdricka.
Jag jobbade på. Trivdes bra och slog rekord på rekord i att lära känna nytt folk och skicka ut offerter. Livet var både riktigt bra och riktigt jäkla jobbigt. Tro mig, man vill inte renovera ett kök utan förvarning. Men de gick ju, nu är det klart!



Kakan, min fina kaka fyllde 3 hela år och var sötare än någonsin i sin bedårande Batmandräkt. Ett genidrag av min bror och hans familj att köpa den.

Köket demoleras ner till molekyler för att sedan sättas ihop.

Vi fick en påskkärring till son.
Bäst av allt. Finaste Hilda kom till världen. Inte den bästa bilden då Theo ser vettskrämd ut och Hilda mest sover men tro mig, det finns få som beundrar sin lilla myskusin så som Theo gör.
Den ungen, å då syftar vi på Rungeungen är föööör söt för sitt eget bästa.


Inga kommentarer: