14 feb. 2011

Röstning







Rusta har finaste tapeterna ibland. O dom har onekligen billiga tapeter. Nu hittade jag dem här för 99 kr/rullen. Jag har svårt att bestämma mig. Tanken är i stora hallen längst ned.
Jag tror jag gillar dom stora pionerna mer än dom små rosorna. Tycker det blir plottrigt när det är för mycket smått på en stor yta. Tror jag vill ha samma tapet runt hela hallen nämligen och inte bara som en fond. Som sagt, det lutar åt pionerna men dom är onekligen mycket mörkare vilken kan få hallen att bli mer som en fängelsehåla (med pioner) än en välkomnande hall.
Jag vet att kommentarer är sällsynta men har ni en åsikt uppskattar jag den. Ha nu i åtanke att vårt hus är snart 150 år gammalt så tapeterna skall inte vara fräsiga dom skall vara klassiska och snygga.

Over and out.

Edit: Det blir pionerna.

5 kommentarer:

Runge form - Karin sa...

jag gillar de stora pionerna bäst

Jen sa...

Enkelt. Tapeten längst ner i ordningen.

Anonym sa...

Jag gillar den i mitten!

/Bettan

Jojo sa...

Jag gillar klart den sista med pionerna, kanns som den passar huset battre och ocksa matchar koket till viss del :) De andra ar lite for klottriga om an fina.

Kraaam,
Jojo

Anonym sa...

Hejsan! Jag vet inte hur aktiv du är här längre, men kanske någon annan kan svara på om tapeten i mitten också är från Rusta? Jag har förälskat mig i den och skulle bara behöva en rulle om någon har en över?!

Kram, Lina