5 feb. 2011

sluta deppa kexet

Idag är jag trött. Var uppe vid halv fyra och underhöll liten febrig Kaka. Han somnade om vid 10 tiden men jag flänger som vanligt runt här och fejjar.
Ikväll blir det nog kalas trots liten sjuk men han är oförskämt pigg kan jag säga. Gjorde just en dans över att det snöade igen. själv dansar jag inte.
Idag är jag för trött och för sliten för att känna sådär "ohh top of the world to ya lad". Men jag försöker. För vad fan hjälper det att man vill döda oskyldiga djur, eller ha sönder porslin? Nada. Så jag sitter här och ger mig 5 min av surtid, sen skiter jag i det. För jag tror onekligen inte det gör livet lättare att deppa över att det fattas pengar, att försäkringskassan fortfarande inte ens behagar höra av sig och att jag fortfarande inte har en jobbintervju uppbokad.
På måndag skall jag ringa runt till ngra företag dock och kolla vad som händer. Fina J skall kolla sina kontakter...men nu, nu ska jag ta hand om kakan och ignorera resten.

Inga kommentarer: