22 mars 2011

2...min första kärlek

Min första kärlek.
En fin historia. Jag var 5, han hette Arnulf och jag kallade honom Uffepuffe. Han var en av dom som byggde vårt hus som jag växte upp i. På senare tid har jag insett att han är släkt med han Johnny eller Mattias i Roomservice.Inte han från Gotland.
Tyvärr var de inte tillbakakaka där o det blev aldrig något av det. Kanske för att de skilde typ 20 år mellan oss.

Min första pojkvän dock hette samma sak som min nuvarande sambo. Jag ska inte gå in på den historien allt för mycket. Det är gammalt och finns inte kvar. Men jag var sådär tokigt kär som man kan vara när man är ung och tror att världen är en fin, bra plats och blablabla. Men även jag vaknade upp ur den dimman och såg att oj, neh. Dessutom flyttade han till Thailand för att reda ut sig själv. Vilket innebar att han tog droger och låg med allt som rörde sig. I alla fall om man skall lyssna på skvallret.

Fast de är inte speciellt viktigt de där med första kärlekar. Det är sista kärleken som är intressant. Det är M, om jag får bestämma.

Inga kommentarer: