1 mars 2011

Analysera mig

Helt plötsligt, pang sa det så kom jag på vad jag drömde i natt.
Jag drömde att en "bekant" gick o snackade skit om mig. Verkligen sådär jäkla omoget
otroligt mycket, helt onödigt, elakt, skit. Typ "hon är ju sjuk i huvvet och kommer aldrig
lyckas och blablabla". Vilket pissed me off royaly! Det som var bra i drömmen var att jag helt plötsligt var en storbloggare och därför kunde gå hem och formulera en hemskt elak mening om typ "jag må vara lite misslyckad men jag luktar inte som en apa i alla fall".
Det slog stort.
Är min framtid att bli Kissie storbloggare?
Inte troligt. Jag skulle inte klara av makten.
Men om någon vill analysera min dröm så gör gärna det (om det kan hjälpa med analyseringen så stavade jag ordet analysera=anal,ysera. På något vis kändes det relevant i sammanhanget).

Nu ska jag länga efter min karl, sukta efter middag och fortsätta samtalet Kakan och jag påbörjat om programmet Chuggington. Tydligen är det "The series to follow".

Inga kommentarer: