9 mars 2011

Dagens bra

Nu är jag nöjd med mig själv. Sökt ännu ett drömjobb idag som en vän hittade åt mig. Nu är jag på 3 drömjobb och några jobb som är okej och som jag kan tänka mig men helst inte. Detta jobb är mer åt det håll jag arbetat de senaste 4 åren men med en twist. Jag vet att det är bra betalt och en bra framtidsplats. Ni vet en sån där plats där man kan tänka sig att stanna. Det är ett sånt arbete jag vill ha, ett arbete där jag kan stanna ett tag, ett bra tag. Ett ställe där man trivs, där man har sina rättigheter, där man får semester, pension och folk faktiskt betalar in momsen haha. Jaja. I alla fall. Jag hoppas att någon av dom hör av sig.
Tyvärr finns det 30000 andra som också hoppas det men jag kanske att jag bara hoppas lite lite mer.

Men för all del, är det någon som har tips på bra jobb i Södertälje, Gnesta, Nyköping. Säljare, eller serviceyrken så let me know. Jag är topp tunnor jätteintresserad.

Inga kommentarer: