7 mars 2011

I dont wanna

Nu måste jag duscha. För jag skall till farbror doktorn. Känner mig inte alls bra över det då min doktor är ny. Jag älskade min gamla. Min nya,I dont know. Vill vill vill verkligen inte men vad ska jag göra? Har väl inte allt för mycket val liksom. O det går nog bra. Känner mig inte helt på att öppna upp för en främling dock.

Helgen bestod i en missad flytt. Födelsedagsfirande. Skidor. Kakan i en kanaolycka. Lathet. Mat. Mat.Mat. Tårta.

Fan. Ni vet när man känner sig sådär nere i skorna. Sådär som man kände sig när man var barn och verkligen inte ville till dagis, skolan, whatever. Så känns det idag. Jag vill att mamma ringer och sjukskriver mig. Men de lär väl inte funka att sjukskriva sig till doktorn...right?
Det här med ändrade rutiner...de är inte min grej just nu va.
Men jisses vad skönt de kommer kännas efteråt. I hope.

Inga kommentarer: