16 mars 2011

O det kan hända även dig....

Fick ett mail från en av mina finaste vänner igår.
När jag vaknade upp imorse var jag fortfarande arg. Sådär arg så man vill slåss. Arg så det inte hjälper att slänga något i väggen. Arg så man vill knöckla ihop någons ansikte. So you get it, jag var arg.
Hon hade varit ute på dejt med en fin kille jag träffade sist jag var där på besök. Han hade gått ut för en rökpaus och en annan kille som förmodligen trodde att hon var ensam hade kommit lite för nära och börjat ragga så det blev jobbigt. Hon hade försökt visa sitt ointresse men om jag känner henne rätt så var hon ganska trevlig ändå. Pang sa de så blev hon trött, trött, trött. Benen var konstiga, hon kunde inte prata rent, allt var konstigt. Den jäveln hade stoppat i något i hennes drink. O när jag läste det, jag kan inte nog beskriva, jag började grina, så jävla arg blev jag. Vilka as det finns. Hur fan kan man göra en sådan grej? HUR FAN, kan man försöka droga någon för att få ligga. JISSES!
I alla fall. Som tur var gick allt väl. Hon hade inte druckit upp drinken och hon hade sin dejt med sig som tog hand om henne och väntade hos henne tills det hela gått över.

Det är sådana här dagar man vill kunna springa till sin vän och kramas. Säga att det kommer bli okej och framförallt hitta den förbannade skurken som drogar sina erövringar när dom inte är intresserade nog. Om jag någonsin får tag i honom...jag avslutar inte den meningen, med risk för att folk skall se mig som osympatisk.

Jävla jävla jävla jävla JÄVLA AS!
Nej, det känns inte helt bra än. Inte förrän jag får knöckla.

Inga kommentarer: