12 apr. 2011

Vad har du gjort då?

Några ord ifrån den osponsrade
Jag har ju varit lite smått oengagerad i blogglivet i några dagar. Varför? Ähh jag har bara varit oengagerad i det mesta tror jag. Svårt att få ändan ur, svårt att förstå meningar och betydelser och VARFÖR? (grina en skvätt).
Men nu, nu hoppas jag på en vändning. Det gör jag ibland sådär. Jag har anledning till det. Kanske kan jag borsta mig och få ett jobb en gång för alla?
Alla håller andan.
Det är i alla fall så....
att jag hittade en massa bilder som aldrig blivit publicerade pga det ovannämnda engagemanget. Men here they are.


Mitt nya fina vårfönster med hemmaknåpade gardiner.


Jag som älskar blommor blev överlycklig över detta fina 10 kronors fynd. Dom trodde den var döende, den har 7 knoppar till så I dont think so.


Här har vi en annan favorit. Världens kanske finaste 1 åring. Här ätandes sin första tårta någonsin.
Och självklart, vad vore ett inlägg utan att jag la in det finaste jag vet? Igår var det Irländsk folkmusikliknande ljud ur vår stereo. Det innebar att mina två karlar dansade som galningar.
Man skulle kunna säga att det var bra stämning hemma i stinsenhuset igår.


Inga kommentarer: