17 maj 2011

Om jag ska unna mig så blir det....

Hitta en bra sida om man är på jakt efter konstglas.
Jag som började min "säljkarriär" med just konstglas har det lite i hjärtat. O när jag kollar runt o ser dom fördelaktiga priserna som ändå är för höga för min plånbok så blir jag lite lycklig. Kanske en dag att jag kan unna mig nåt fint.

Online outlet

Får jag välja helt själv skulle jag paxa Lena Bergströms grejjer. Speciellt mingle, älskar den serien.
Eller en av mina makabra favoriter "toughts, minibrains" av Bertil Vallien. Det är dom som ser ut som små huvuden. O jag har alltid förut tyckt att dom är lite väl makabra, men nu när dom är genomskinliga och man ser en text i. Hur coola som helst tycker jag.




Lena Bergströms Mingle och pastillo. Där vill jag ha allt men kolla in den här skålen. Tänk solen som skimrar igenom, den är ju så j-vla fin.

En dag ska jag unna mig lite sånt här lyx. Då får de nog bli den här skålen. Den är visserligen inte det dyraste man kan drömma om, desto bättre för mig.

Inga kommentarer: