25 maj 2011

Se så fint



Vi har värsta fina rhodden hos oss. När den blommar that is. Annars vantrivs den o är spretig o tappar sina blad. Vi har länge tänkt att gräva upp den o ge den till svärisarna. Men det blir aldrig av. Nu när den blommar så har den dock en funktion, den gör mig glad med den illrosa färgen men den skall ändå inte bo där den bor. Där den bor skall det nämligen stå en fin gran. Why you say, får ni se! Men just nu njuter jag av rhoddan o väntar på att dom lila blommorna på andra sidan också slår ut. O dom är några fler!
Nej nu åker jag in till nyköping o spenderar lite much needed time med en fin människa som får betalt för att finnas där o sen köper jag en matta på hemtex för det 2 år gamla presentkortet o förhoppningsvis åker jag sen hem utan den här galna slemhostan!……………………………………… BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: