25 maj 2011

Vad man väljer att minnas

Jag hade en gång en chef. Han var en av dom bättre även om han liksom dom flesta chefer jag haft visade sig vara en riktig fegis. Han hade ett ljust ögonblick. Han tittade på mig, rätt på sådär som folk kan göra i så sa han "din fantasi, ditt entreprenörskap, ditt sätt att ta en faktor och göra det till ett koncept är helt enastående. Jag behöver bara komma med en förutsättning och pang så har di idéer på hur vi skall fortsätta." det är ett av dom där ögonblicken jag glömt o ersatt med negativa tråkiga minnen. Men efter en stund med en fin människa var jag tvungen att tänka o detta, detta var något jag vill o bör komma ihåg. Att han sen skickade mail om att företaget gått i konkurs till oss anställda istället för face 2 face, det kan man ju lägga längre bak för det minnet gör mig ju inte direkt lycklig. ..........................................,,.,..........,.................................... BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: