21 aug. 2011

Klok som en bok



Vilken helg! Varit på Bil o cykelmuseum för att roa 60 åringen. Varit på 30 års kräftskiva o inte klätt mig i svart. (fick inga bilder därifrån eftersom jag fokuserade på annat) Men egobild hinner jag alltid med. Spenderat en dag i Nyköping med päronen o ätit glass med den finaste.
Har faktiskt haft riktigt kul denna helg, ätit riktigt gott, skrattat mycket, minglat, varit förälder o barn.
Imorgon åker föräldrarna hem o faktiskt trots vår ibland rätt intressanta relation har vi haft det bra o roligt o alla har varit nöjda. Säger nu inte med detta att mina föräldrar är as som borde spärras in. Absolut inte men vi har olika sätt att leva på o för det mesta krockar vi. Men inte denna helg, stolt kan jag nog ta på mig mycket av äran men givmilt får jag ta av mig hatten även för deras prestation med t.ex barnvaktande o liknande. Anyways... Mysig, rolig helg o nu inleds snart sista veckan innan jag startar nya livet...plugghäst! Cant wait, är nervös o sönderstressad o trumvirvel...förkyld. Jävligt dumt. Men så äre. Nu sover jag, låter klokast.

Inga kommentarer: