16 aug. 2011

Kycklingdags



Idag förbereder vi oss för kycklingmania. Hittade kycklingvingar i frysen o tänkte att det tillsammans med en bönsalsa borde bli toppen.
Vill man härmas är marinaden
Cayenne
Paprika
Chili
Olja
Lite muscavadosocker (tror att det kan bli snäppet snaskigare med sötsur sås eller lite mer socker än vad jag tog för att få mer karamelliserad effekt, men för mig är det inte värt det)
Vill man kan man även ha i lite smoked smak med ngn färdig grillolja men jag struntade i det. Bra sting i marinaden. In i ugn på typ 150-200 grader i 40 min.

.....
Update på bror. Mår bra o har bara lite ont i huvvet. Toppen, då kan jag snart skälla på honom! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: