12 aug. 2011

Mamma är sitta i solen slö

Jahopp mina vänner. Det ligger till såhär va... Att springa idag var som att bli itusågad av en motorsåg. Mindre välkommet. Men det var ändå skönt att ha gjort det. I övermorgon kör jag ny taktik o springer inte i skogen bland hills of death. Hoppas det hjälper. Som vanligt är det benen som dör, inte konditionen.
Igår la jag mig med migrän från helvetet, idag bra. Jag tror vädret gört! Starkt ogilla på det. För att slippa bygga barkbåt o städa tänkte jag ta allt för pigg liten man till lekkamrater o låta honom o hund springa runt till spring is no more. För mig innebär det kaffestund o möjligen ett eller annat blås på pannan när dom krockat. Bra plan, oh yes. Är jag slö idag? Ja de e jag. Slö, trött, oengagerad o lite sur över att det är fredag o ingen från barnverksamheten hört av sig. Men jaja, jag får la görat själv! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: