28 aug. 2011

On top

Imorgon börjar jag skolan. 29 åriga jag börjar skolan. Start på nåt nytt, nya jag är här. Taggad till max o med absolut facit, det kan bara bli bättre.
Tänkte ju stå o loppa idag men vi vaknade upp till spöregn o min säljpartner o jag ställde in i väntan på bättre tider. Nu är allt utrensat o jag tänkte nästan ge tradera ett försök igen. Hoppas på bättre resultat än förra gången.
Sen tänker jag även börja umgås mer. Det finns folk jag saknar. Johan fd kollega. Typ ett halvår sen sist o hur acceptabelt är det? Linda... Vill inte ens tänka på hur länge sen de var men jag minns snö. Jamen ni ser, det är dags för uppryck, komigång, komigen, utmaning, positivt tänkande. Jag tror jag tänker rocka igen. Ja, så fåre bli. Vem är på?
Btw...6 sept elektron. Jag skall testa Zumba. Hur kul kommer inte de bli. Följ med!

Inga kommentarer: