24 aug. 2011

projekt, vem är hon?


Såhär va....
Jag ska ju börja skolan. O dag två ska man göra en presentation av sig själv med valfritt media. Nu vill jag göra nåt nytt. Haft ett antal tankar om att klippa ihop en egen tidning (för vem lär göra det?) eller göra en film, meeeeen jag har beslutat mig för en "enklare" variant. Powerpoint, som säkert många har men med en twist. Jag skriver ut ett diagram och ett stapeldiagram. Det ena är en kurva av mitt liv, olika år olika toppar och dalar. Den följer jag sedan och berättar. För att sedan bli mer personlig har jag ett tårtdiagram över vad andra tycker om mig. Så man kan se "positiv, glad, knäpp, virrig" osv i detta diagram och så får jag gå in lite mer specifikt på det också.
Samtidigt har jag ett bildspel på datorn med olika bilder från olika tillfällen (om jag hittar några). Presentationen skall vara kort så jag kan inte sväva ut i all oändlighet men jag tar gärna lite hjälp med tårtdiagrammet. Vad tänker du när du tänker på mig? Snygg, ful, rolig, konstig? What?
Jag pallar de negativa med så fega inte nu.
Skicka antingen ett mail: bripettersson@spray.se
eller skriv en kommentar om vad du tycker så jag kan föra in detta i mitt diagram.
Mest är det ju en rolig grej men jag vill ändå att det skall vara seriöst och genomarbetat vilket jag hoppas ni vill hjälpa mig med. Så tyck på mina vänner och bekanta, det är fritt fram att tycka om mig!

Inga kommentarer: