28 sep. 2011

Barnbasar

KOM OCH TJÖÖÖP

Jag beslutade mig hastigt och lustigt för att stå och sälja på lördag.
Nu när jag är ledig och inte jobbar så väljer jag att jobba ändå. På ett av de mest hysteriska ställena som finns, barnbasar. Men eftersom jag har bra med högkvalitativa grejjer, ytterkläder, jeans, tröjor osv som Theo helt enkelt inte KAN ha mer så vare dags att göra sig av med dom på riktigt. Hade tänkt Tradera, men helt ärligt, jobbet är enormt. Så nu kör jag barnbasar och hoppas på det allra bästa resutlatet. Tjänar jag en tusing blir jag nöjd, med andra ord, ganska bra priser på grejjerna.
Dags att gå upp på vinden och skrota reda på det glömda guldet.
Ifall han KAN skiljas från det så ska jag även kolla lite på leksakerna som han har. Helt ärligt, vissa saker tittar han inte ens på. Men frågar jag så ska han ha dom kvar. Låt oss hoppas jag kan snika till mig lite ändå. Hemska mamma, stjäl sakerna från sitt barn för att få pengar. Men...jag hade tänkt köpa nytt med...så det går på ett ut, right??

Kom o tjöp, eller kolla, det är inte mer än rätt!

Inga kommentarer: