23 sep. 2011

Ikea gamle vän



Jag är IKEA sugen. Jättesugen. Jag hör att alla skall dit, har varit där, sett ngn som varit där! O varför jag är sugen? Vetinte, bara är det. Köpa höstsaker. Rensa bort sommaren o välkomna mörkare färger.
MEN älskade sambo vill till Lager 157. O vem är jag att förstöra hans planer? Dit vill jag nämligen med. O till inredningsbutiken bredvid. O som student är jag realist, One or the other. Även om jag gärna ser mig själv shoppa loss på höstljus o textilier även på Sveriges näst största varuhuskedja. (kom igen nu pluggis visst var det nr 2 dom hamnade?).
Men nu ska jag inte göra nåt av det, jag ska iväg till Nypan o hänga. Det är dagens mission. Fast helst av allt vill jag ha en vän att hänga med, för det känns bra. Jag är vänhängig. Kanske tvingar ngn till det ikväll. Det vore nåt!
Skulle ju vart en klassferre men det var så dåligt uppstyrt så jag orkar inte engagera mig. Kanske därför jag vill hänga, jag har häng programerat i kroppen. HELST vill jag på dejt eller ut o dansa för sist jag gjorde det var jag ung! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: