13 sep. 2011

Svettjorma



Jag ser ut som en kakmonstertrollkarl. Men det är mest en nyduschad jag efter 3e passet Zumba. Fifan va kul det är. Verkligen. Rekommenderar det till alla. Jobbigt like hell men så roligt. En timme går så fort o trots att svetten lackar är det bara att köra.
Fick beröm idag oxå för jag var så bra på att hänga med o lära mig. Vilket jag aldrig trott men nu vare så. Kanske för det är så kul. Hoppas jag hinner o orkar med ett pass på torsdag med. Då blir det 5 träningsdagar i veckan o missar jag nåt pass med spring överlever jag. Snart börjar ju snöstormarna o då kan de va svårt att komma ut. Men Zumba är inne, det är crosstrainern oxå (inga ursäkter). Hoppas hoppas denna energi fortsätter. Jag vill så gärna nå mina mål. Men det är väl bara att köra, right?
är det ngt jag lärt mig denna vecka är det nog "RMI"= rätt mental inställning. Se vad skolan lär dig!


BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: