5 okt. 2011

Så var dagen

Jag har nu varit i skolan o redovisat, blivit besviken på min grupp litegrann, inte alla men någon blev jag riktigt besviken på. O det kan nog kännas lite överkört men det skiter jag i. Inte för att jag vill såra men jag förväntar mig resultat o när man pga oengagemang inte levererar får man ta överkörande. O det är nog bara så det är.

Igår fick jag också chansen att hänga med en av mina klickare. Ni vet dom man klickar med. Fina A o hennes son var på sjukhuset i nypan o jag gick dit för stöttning/sällskapsdam o inte bara för att få "bra kompis diplom" utan även för att jag ville.

Så sen då? Hem, käka o dra på Zumba. Besvikelsen när min ord. Ledare var sjuk blev enorm. Nya damen hade noll charm, överbett o stirrade på sig själv i spegeln hela tiden. Jag stirrade på klockan då jag inte hade en chans att följa med i hennes moves som hon visade en gång snabbt om man hade tur o sen körde hon på som om man skulle varit en Rocette. vill ha tillbaka min gamla. Det är henne jag älskar. Come back! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: