6 nov. 2011

Lever på minnet



Jag lever fortfarande på helgens upplevelser. Lycka! Så jääääkla roligt!
O kolla va cool han var/är min fina.
Kul rakt igenom...kände dock att jag flängde runt o var överallt o skrattade med alla på hela båten. Var inte still nånting. M o jag träffades ibland då o då men jag tror att det var svårt för den lugna delen av mitt liv att hänga med i mitt tempo. Jag flög fram, fixa drinkar, tuggummi, dansade, pratade viktnedgång, barn, sexighet, tussa ihop folk, bad folk fukk off o min favorit, snackade musik med Uno. Kommer ha denna helg som storfavorit länge. Inte för att jag blev på kanelen utan för att jag bara kom ihåg hur jävla kul jag kan vara o hur kul andra kan vara! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: