6 dec. 2011

Gräsligt!

Medan världen sover eller funderar på det klappar jag på miniatyren av mig själv o hoppas att han snart slutar kräkas. Vi bäddade ner oss i gästrummet så M fick va ifred o för att va närmre toan. Inte hjälpte det. Stackarn vaknade av att han kräktes så sanering pågick i en halvtimme medan han nyduschad o nedbäddad somnade i vardagsrumssoffan. Jag skrubbade, slängde in en tvättmaskin, vädrade m.m o det slog mig att jag inte hade tid nu att känna hur illa jag mår. Grejen med att vara förälder, man hamnar i andrahand o de är ok! För att gästrummet skulle bli mysigare hängde jag upp julstjärnan, kanske de är lättare att vara kräksjuk med en julstjärnan tänkte jag. Håll tummarna för att vi inte kräks mer vi Petterssonare o att Hansson helt slipper!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: