14 dec. 2011

såfårebli

Hela morgonen har kantats av intressanta grejjer som projektrapportering. Låt mig säga detta...det är fruuuktansvärt skönt att jag snart är klar med den.
Så nästa grej på listan är iväg o hämta kaksmulan o sen välja ut årets gran som skall stå i vårt fina hus. Frågan är bara hur jag skall få hem den. Låt oss hoppas på ett mirakel någonstans. Den får ju inte vara för enorm men de får ju inte vara en larvig lite fjuttgran heller. Kanske får sätta lillkakan i framsätet om jag skall klara av att frakta hem en gran. Men vi får väl se.
Sen blire releaseparty hos fina grannarna. Vad de innebär vet jag inte riktigt men det låter spännande and Ill tell ya all about it laterz.
Imorgon är näst sista dagen på LIAn. Skönt att livet snart är tillbaka på rätt köl igen. Skola o sånt. Först lite jul och DAGAR av galet mycket jobb. Men de är som det skall vara.
Så mina vänner. Om jag försvinner från jordens yta i ngra dagar är det bara för att jag är så fruktansvärt trött o väljer att sova o fira jul istället för att dela med mig av mina visdomsord.

Inga kommentarer: