3 jan. 2012

Det här med att prestera hörrni

Sååååå...nu har jag skickat iväg min slutrapport och utvärdering till ansvariga lärare på skolan. Alltid läskigt de där. Att skicka iväg grejjer man arbetat hårt med. Det är ingen piece of cake de här med att skriva rapporter och rapportbeskrivningar. Mycket tänk och mycket jobb. Eftersom det inte gick att få med ALLA rubrikerna i innehållsförteckningen så fick jag göra den manuell. Det kanske var det absolut värsta. De här med tekniken ey.

Nu ska jag skriva ut den när jag fått tillbaka den med eventuella justeringar och så ska jag gå över till min LIA plats med den och planterad koriander och säga tack för min LIA period där. Kommer jag tillbaka dit? Det beror lite på hur världen ser ut. Jag tänker inte lova något åt något håll. Hittar jag något bättre så kör jag självklart på det. Annars kanske det blir en tur till men nu vet jag vad jag har att förvänta mig och jag kommer ställa andra krav.

Lite rädd för att börja skolan på tisdag. Jisses det var länge sen man var där nu och vi börjar storstilat med 15-30 min redovisning om vår LIA plats. Good Lord. Vi fortsätter att köra huvet genom kaklet genom att ha ekonomi och strax därpå tenta i det samma. Jaja, jag överlever. Skall börja lista nya eventuella LIA platser redan nu och ringa runt. Kanske kan dra med mig klassy C också på det. Alltid roligare att vara två.

Men nu ska jag viga resterande dag åt att städa, packa och till min underbara Kaka för imorgon flyttar vi återigen in hos svärpäronen för några dygn pga ledig kaka och jobb för mig.

Inga kommentarer: