6 jan. 2012

Men fan va lite kul då tönt

Näää nu har jag lite prestationsångest. Jag behöver vara lite rolig o lite bitter. Min humor ligger i bitterheten... Ja eller när jag e dyngrak med Uno svenningson. Eller han var ju inte de, men jag var allt annat än i ok status. Bör raderas ur minnet o sluta berättas som anekdot over and over. Oh why do I do it?
För folks skratt får mig varm kanske? Skrattknarkare?
Det finns så mycket som aldrig bör berättas, men som kommer här, som när jag hånade M för han ville ha mattglidskydd för de är ju tantigt. När huset är fullt, FYLLT till bredden med folk, då väljer jag att köra vurpa à la youtubeklipp. Var? På dom hala mattorna. Jo men jag menar....Är det inte orättvist att han skulle ha rätt? Det finns nu mer mattskydd.
eller när jag klev ur bilen med bilbälte, ramla ur sängen o vägrade resa på mig i hopp om att sällskapet inte vaknade av dunderbraket 2000. O hotellpersonal kom för att se vad livet var om. Eller när jag testade att stoppa in handen under ismaskinsluckan för att det fanns en överkryssad hand o självklart kommer personal gående. Dom tog ifrån mig ishinken. PÅ RIKTIGT! (21 år utan ishink)
Näää nu fåre vara bra. Köpte mig just en månad av dalailama lugn o "idag mår jag bra pling inlägg".
Over n out! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: