22 jan. 2012

önskelista

önskelista
Såhär va. Folk frågar och frågar. Vad önskar du dig? Blire nåt kalas? VAD HÄÄÄÄNDER?
Mitt svar på det hela är att det inte blir mer än närmaste just nu. Inget bang your head and scream kalas. Mer tårta och kaffe. Anledningen är att allt för många inte kan komma nu. Nyckelpersoner som jag vill ha där kan inte komma o det är redan 4 stora kalas i månaderna omkring. Därför känner jag att det får vänta. Till sommar, till sol, till utomhus. Då kan vi fira lite mer. Bra att sprida ut det.
MEN....folk vill ändå veta vad jag önskar mig. Ni som känner mig vet att jag ÄLSKAR presenter. I LOVE THEM! Men jag älskar uppmärksamhet mer, så kom gärna o kalasa med mig i sommar istället, it will make me happu.
För er som ändå tänker köpa nåt o som tjööötar på mig att kläcka ur mig vad jag vill ha. Here it is.
Örhängsälskare. Ju sötare, desto bättre. Udda is good shit.
Skor....o nu behöver jag nya.
Tallrikar från serien ARV på IKEA. Våra vita tallrikar är svartrandiga o fula av ålder nu.
Hem ljuva hem prenumeration.
Bidrag till en garderob. En sån man stoppar kläder i alltså...inte kläderna.
Bidrag till mitt resekonto.
Tårtfat i flera våningar. Gärna i äldre stil. Nytt är inte lika bra i mitt hus.
Bidrag till träningsskor.

Nu har jag picked my brain o de här är vad jag kan komma på.
Nu blire söndagsmiddag hörrni

Inga kommentarer: