27 feb. 2012

Spendera mera

Det blev en tur till IKEA igår. Lönehelg. Hur jag tänkte??? Förmodligen gjorde jag det inte.
Av mina fina släktingar fick jag ju porslinsserien Arv. Min färg var utgående o jag fick tips om att köpa assietterna nu om jag ville harom. Jag fick ju även 700 kr i presentkort på samma affär så jag åkte dit. Dom var redan slut...men se de gjorde inget för jag kollade på de andra färgerna o assietterna var för stora för min smak.

Det blev istället glas till dom nya tallrikarna. O diverse annat så som gardiner, strykbrädsöverdrag, skärbrädor, müsliburk, badrumsmattor o duschdrapperi. En mus till Theo, ngra andra glas o en karaff med. Ändå har jag 100 spänn kvar. Good shit!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: