3 mars 2012

Äventyr

Hemma hos Millisen blev det finkaffe, sjukt god soppgryta o snack om säljprojekt. Jag dom aldrig varit i Strängnäs är 1. Sjukt nöjd över att jag hittade dit 2. Impad över hur fint de var.. Jag tog mig inte hem lika smärtfritt utan var påväg både till Göteborg, åkers o mariefred istället för Gnesta. Jajamen, man kan inte alltid vara på topp.
Sparven väckte mig inatt av jättehosta, gråt o bubblor ur munnen. Det var väl ok tills han blev blå runt ögonen o inte fick luft. Jag kände det som om jag fick tokpanik men jag tror inte att h
Jag fick det. Jag tog tag i honom o la honom i ngt framstupa sidoläge o snart gjorde han en lång inandning. Hände tre gånger sen blev han röd istället av feber. In i duschen på med kallt o stå där tillsammans. Lilla stackars. Tillslut gick febern ner, hostan avtog lite o vi fick 2 timmars sömn innan hostan kom tillbaka. Nu är han dock feberfri o pigg. Jag däremotkänner det som om jag vart med om ett krig. Tack o lov för vårdguiden som kan hjälpa när man känner sig som en lort som inte kan någonting.
Om han får sova i sin egen säng EVER again är ju inte troligt! Hönsmamma är nu mer jag!

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: