19 mars 2012

Motivera mera

Av M fick jag en blogg. Han hade hittat den förut o efter mitt snyftande och hulkande tyckte han att jag behövde hjälp att hitta nåt ljus. En motivationsblogg med en fantastisk människa som nu mer från 112 pannor har antydan till magrutor.
Jag har idag TACK O LOV inga 112 pannor att kämpa mot men jag har ett antal och kan hon så borde väl jag kunna?
Här är hon
Dessa sjukveckor har innehållit noll motion, dålig mat och tillomed tröstsocker. Hur funkar det dårå? Jävligt illa och att ställa sig på vågen imorgon kommer troligen ta knäcken på mig TOTALT.
Jag fick dock tipset att skriva en motivationslista/mållista över allt i livet. Detta är vad jag vill lyckas med typ. Så här kommer den.
Motivationslista (inom ett år)

  • Nå 65 kg
  • Orka springa 5 km
  • Ha ett arbete
  • Fått mig själv att inse vidden av regelbundna måltider och motion
  • Ha en Rut som kommer hit två gånger i månaden
  • Ha bokat en resa med min familj för att fira mitt/vårt nya liv

Thats all I got. Men det räcker väl rätt okej va? Jag har lite arbete framför mig.

Inga kommentarer: