27 mars 2012

Not so blue



Det känns bättre. Ljusare. Nöjdare. Lättare.
Kockoskakan o jag är hemma. Han blev väldigt opigg igår men vaknade upp pigg som en mört. Nu var ju idag tänkt att vara min stora pluggdag. Knepigt med en frisk 5 åring kan man tycka. Men jag tror inte de. Han har redan givit mig sovmorgon o när jag kom upp förvånad o nyvaken har den lille stjärnan dukat det han kunnat. Han hade tillome lagt ägg i en kastrull men inte satt på den för de får man inte. Han hade klätt på sig, hämtat brödet vi glömt i bilen, bytt till Barnkanalen o satt där nöjd som få.
"godmorgon cutie" säger han när jag står där i dörröppningen. Jamen vad säger man?

Idag när det känns bättre undrar man varför igår fick bli så blå? Micke muntrade upp mig så mycket han kunde. Spela dragspel på min midja. Gjorde klart inredningen i min garderob! Vi köpte sushi o så fick jag finsms från bästaste. Vad har jag att deppa över?
det är den verkliga frågan. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: