15 apr. 2012

Som en dröm



Tanten har tantblommor! Men jag menar, hur fina är dom inte. Vet ni vad de värsta är? Jag har tagit sticklingar o planterat från en pelargon jag hade förra året. Det gör bara en äkta tant! En stolt tant!!

Jag måste säga att min helg so far har varit fantastisk.
Fredagsmys med Anderssons (läs det hur ni vill), trädgårdsmässan o dejt med T, idag, då blire Firning av ett av mina favoritbarn i världen. Hoppas hon gillar sina tvåårspresenter. Men först kvalitetsgos med mitt fantastiska barn, städning på tomt o hitta förvaring till mina nygamla fönster som det skall byggas drivbänkar o skåp av. Its gonna be great!
BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: