4 apr. 2012

Surt

Just det. Bandaget gick upp. Innehållet rann ut. Vi pratar äckel. Vi pratar att jag ville börja grina o kräkas. Jag finner mig i situationen, får rådet av vårdguiden att boka tid o få det omlagt på vårdcentralen acap så inte bakterier kommer in. So I do. Vid halv 3 är jag där. Just det. Stygnen har gått upp o såret är öppet. Just det, 4 stygn utan bedövning. Just det nu är det stygn som måste tas bort de andra skulle smälta bort.
Jamen jaaaa jag tycker att min gräns för vad som är rimligt nu har gått, lämnats o inte ens syns i fjärran.
Jag fick dock VG på marknadsföringstentan som jag trodde var solklar IG. Det är ju bra. Resten not so good. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: