11 maj 2012

Jobbig start

Vissa människor har verkligen inga förlåtande drag what so EVER. Som en jag råkar på ibland. Hon pratar om sina barn som om dom inte var där fast dom sitter en meter framför. Pratar om barnens tydligen ägg till far "han bryr sig inte om barnen" o där sitter dom. Jag bad henne sluta. Obehaget. Jag får en irritation i hela kroppen och vill bara säga till henne att hålla KÄFT! Men jag tror inte att de hjälper så jag ber henne vänligt att sluta. Sluta för barnen, för sig själv.
Jag inser att hissen fastnat på vägen i att hon inte hör vad hon säger. Men det gör ont i mig. Samtidigt slår det mig att jag inte kan göra så mycke. Det är en del av henne att bete sig såhär o jag kan bara ta avstånd. Troligen har ngn varit så mot henne. Inget försvar, en förklaring. Eller vad tros det? Vad kan man göra åt folk som inte bör ha barn o har det? Vad gör man åt "mobbing" för de ser jag de som när man trycker ner någon.
Näää illa till mods känner jag mig! BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: