19 maj 2012

Tjärt

efter timmar av jobb fick jag så middag o underhållning hos fina svärisarna. Sån ofantlig lyx! Faktiskt. Alltid. Vi är så otroligt bortskämda när vi är där så det är larvigt åt de. O jag njuter varje sekund. Skratt, lite ret, god mat o roliga ämnen!
Nu ligger vi i soffan, kollar på Hulken på nya kanalpaketet o käkar lördagsgotter. Imorgon väntar ngra futtiga timmar till av jobb (4) innan jag får veckohandla o åka hem till mitt vackra hem. Jag är så kär i mitt liv idag. Har ni vart de ngn gång? Kär i allt som sker? Kär i partnern, i barnen, i jobb o omgivning? Ibland e jag de o idag är en sån dag. Jag har inte velat skrika könsord alls idag. Förutom när bilen med företräde inte hade förståelse för mig när jag körde först. Jag hade ju ett samtal med mig själv o hade inte riktigt tid att ha uppsikt över högerregeln. Tråkig attityd att tuta o göra gester. Jag tuta glatt tillbaka. De e så man gör va? BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: