23 maj 2012

Vilken start.

Fråga 1. Är det någonsin rätt tid att se en solklar transvestit. Med andra ord en utklädd man som sååååå tydligt är just det, en utklädd man. Inga värderingar i det, han får väl klä ut sig till vad han vill men om syftet var att se snygg ut fanns det vissa missar.
Fråga 2. Är det någonsin rätt tid att se en 25-30 årig kvinna med en så kort klänning att man ser det nedersta på skinkorna? Jag får kväljningar av sånt på finlandsfärjan. På pendeltåget kan jag knappt tro på att jag just sett de.
Fråga 3. Är det någonsin rätt tid att dela pendeltågskupe med x antal skolbarn?
Jag tror jag får ignorera den här morgonen och börja om vid stockholms c. BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: