3 juli 2012

3/7

När jag väckte den minsta mannen imorse hade han gjort en mur av gossedjur vid fötterna. Why? Han var lite rädd sa han. Jag ville inte ge honom sanningen att hans älskade gossedjur kan göra Jack shit om något elakt kommer. Jag sa som en förälder gör "bra tänkt, kunde du somna om då?"
Jag i min tur som inte använder mig av gossedjur o som är fasligt lättskrämd (livlig fantasi) jag väljer att alltid ha tänt i min närhet o inte besöka platser som Midsomer där alla verkar dö som flugor.

Stora mannen fyllde år idag. Han fick en dans, en skattjakt, en god middag tidningar, smurfalbum, en kopp från Theo o en kaffemaskin. Han älskade maskinen. Massor. Nu kanske han dumpar mig för den men vad skulle inte jag gjort för en enkel men god kopp Java i en beroendesituation? Cant blame him.

Nu sätter jag mig bakåt i soffan. Njuter lite o funderar. Jag gör sånt. Vad de nu hjälper mig. Men jag gört ändå.

BlogBooster-The most productive way for mobile blogging. BlogBooster is a multi-service blog editor for iPhone, Android, WebOs and your desktop

Inga kommentarer: