10 juli 2012

renoveringsnerven kliar

Jag drömmer. Nu vill jag desperat göra om vår toalett. Börjar vänja mig vid dom blommiga tapeterna men golvet och handfatet och den evigt dammige toalettstolen vill jag byta. In med ett högt skåp, rutiga golv, en lång spegel...Men vi har lagat ett hål i taket, alla som tror på att jag har råd med båda grejjerna räck för tuuuusan upp en hand!

 Från 159 kr/kvd. meter på golvshop.se.

 1700 kr på Ikea. Har drömt om dubbelho i 100 år. Why? Dunno, men det vore överlyx.

Två såna här bredvid varandra på min lyxa toalett! 299 kr på Ikea såklart.

Runt 9000 kr på sigro.se Fantastiskt fint. I just LÖV it.

O så en pampig lampa på det. Vad tror ni? Jag tror stenhårt på det o struntar jag i de där högskåpet och nöjer mig med ett billigare så har jag inte en en dyr budget. Jag tror nog att det får bli ett projekt för tiden när jag har jobb. Eller möjligen bara när vi inte just haft hål i taket. (and she repeats herself.)

Inga kommentarer: