6 juli 2012

Spot on

Alltså...igenkänningsfaktorn på detta inlägg av Underbara clara....jäklars vad spot on man kan lyckas vara ibland. Preciiiiis såhär kan de kännas. MEN skall tilläggas....jag HAR världens lättaste unge och han är sjukt mycket oftare den där ungen man vill plocka upp och äta upp. Men visst har han också sina damien moments. Precis som hans mamma.
Det värsta han gjort i år? Han tog upp min telefon och spelade de där spelet där man dödar dinosaurier och hjärnsubstansen sprattlar all världens väg.  Han visst gjorde de fast han visste att de var strängt förbjudet. Det bästa var att när jag upptäckte honom, raderade spelet en gång för alla så sa han sen "mamma, jag skall nog inte spela på din telefon om jag inte är helt koncentrerad, ibland så blir det fel spel annars". O nu har han inte velat spela på den med risk för att han skall råka välja ett spel han VET att han inte får spela. Stackars, det tar hårdare på honom än det tar på mig när han gör fel.
Men läs Underbara claras inlägg nu. Det är så spot on.

Inga kommentarer: